• شیراز. خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱

رهایی از دندان درد

درمان ریشه تخصصی

خدمات نگهداری و ترمیمی دندان

درمان ریشه، یا همان عصب کِشی چیست؟

یکی از خدمات بسیار رایج دندانپزشکی درمان ریشه است که با نام هایی مختلفی از جمله، عصب کِشی، عصب کُشی، اندو یا روت کانال تراپی نیز شناخته می شود.

چرا باید درمان ریشه انجام شود؟

درمان ریشه جهت ترمیم و نگهداری دندان هایی که پوسیدگی در دندان پیشرفت کرده و عفونی شده است استفاده می شود. طی درمان ریشه اعصاب و عروق خونی موجود در ریشه دندان خارج می شود. کانال های دندانی به خوبی تمیز می شوند و به طور کامل ایزوله و بسته می شوند تا بافت عفونی برای ارتباط با بافت های اطراف دندان باقی نماند.

بدون درمان ریشه بافت های اطراف دندان عفونی شده و حتی ممکن است منجر به تشکیل آبسه و درنهایت از بین رفتن و کشیدن دندان شود.

چه علائمی ممکن است منجر به درمان ریشه می شود؟

از علائمی که نیاز به درمان عصب کشی دارد می توان به:

1. درد مداوم،
  2. حساسیت به سرما و گرما،
  3. احساس درد در جویدن
  4. تغییر رنگ دندان
  5. تورم و آبسه
  6. گاهی هم هیچ علام و دردی وجود ندارد.

بعد از درمان ریشه منتظر چه علائمی باید باشیم؟

شاید سوال خیلی از افراد این باشد که درمان ریشه، درمان دردناکی است. برای چند روز ابتدای بعد از درمان ریشه، به دلیل التهاب بافت های اطراف دندان وجود درد و حساسیت طبیعی می باشد به خصوص زمانی که درد و عفونت قبل از شروع درمان وجود داشته باشد. برای درمان این درد و حساسیت باید حتما از دارو و تجهیزاتی که پزشک معالج شما تجویز می کند استفاده کنید.

در کلینیک دندانپزشکی دکتر پیرمرادی برای بالا بردن کیفیت این درمان حساس، کاهش و کنترل درد از ابزار و مواد به روز دنیا برای پاکسازی و ضدعفونی کردن کانال های دندان استفاده می شود. همچنین استفاده از دستگاه لیزر برای ضدعفونی کردن هرچه بیشتر کانال هایی که دسترسی به آنها توسط ابزار امکان پذیر نیست تاثیرگذار است.

همین امروز برای از بین بردن درد دندان خود و انجام عصب کِشی بی نقص با ما تماس بگیرید.

لبخند زیبایی به خلق و خوی بهتر کمک می کند، بر اعتماد به نفس تاثیر بسزایی می گذارد، و به ما اجازه می دهد که احساس خوبی در دیگران ایجاد کنیم.

بهبودی سریع

استفاده از تکنولوژی لیزر

درمان تخصصی

سوالات متداول در خصوص ونیر :

نکته جالب و مهمی که بهتر است در مورد ونیر کامپوزیتی بدانید و سوال متداولی است که زیاد از ما پرسیده می شود؟ انتخاب رنگ در این درمان ها است که در انتخاب رنگ به عهده خود بیمار است و لزوما درمان ونیر کامپوزیتی یک درمان با رنگ تابلو و زیادی سفید نیست!! شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان ، رنگ پوست ، رنگ بقیه دندان ها و مشورت با پزشک خودتان و ... رنگ مناسب کامپوزیت خودتان را انتخاب کنید.
همچنین برند کامپوزیت و کشور سازنده تعیین کننده درمان ونیر موفق نیست. بلکه استفاده از کامپوزیت های چند لایه در درمان با شفافیت متفاوت و مطابق با سلیقه بیمار و همچنین مراجعه به دندانپزشک حاذق بیشترین اثر را در نتیجه درمان زیبایی دارد.

شیراز

خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱