• شیراز. خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱
  • ID : Draysan.pirmoradi
  • drpirmoradidds@gmail.com
  • 09170013859

کاشت دندان و پروتز های دندانی

دندانپزشکی بازسازی

لبخند زیبا حتی در سنین میانسالی و پیری

پروتز دندان چیست؟

شاید با شنیدن نام پروتز دندان، احساس کنید یک درمان متفاوت و جدیدی را شناخته‌اید اما این طور نیست. پروتز دندانی یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی می باشد که در واقع  همان دندان‌های مصنوعی یا روکش‌هایی است که بارها و بارها نام آن‌ها به گوشتان خورده است.

پروتزهای دندانی، برای بازسازی نقایص داخل دندان  و اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می‌گیرند. نقش پروتزهای دندانی، پر کردن جای خالی دندان‌هایی است که در گذشته وجود داشته‌اند. اگر ساختار دندان‌ها بهم ریخته باشد و یا هر گونه نازیبایی در دندان‌ها به وجود آمده باشد، با کمک پروتز دندان، برطرف می‌شود. امروزه انواع گوناگونی از پروتزهای دندانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نقش مهمی در درمان بیماری‌های دندانی، بر عهده دارند.

آشنایی با انواع پروتز دندان

پروتز دندان سه نوع هستند که برای بستن فاصله بین دندان کاربرد دارند .که شامل انواع  پروتز ثابت، پروتز متحرک و پروتز ایمپلنت، از انواع پروتز است که تا حدودی با آن‌ها آشنا هستید. پروتزهای دندان را مانند سایر پروتزهای دیگر می‌توان به صورت موقت و ثابت استفاده کرد.

اگر می‌خواهید از پروتزهای ثابت استفاده کنید، باید پروتزها به وسیله چسب مخصوص دندانپزشکی و یا پیچ دندان توسط دندانپزشک خوب ، روی لثه قرار گیرند. پروتزهای موقت نیز قابلیت جابجایی دارند و همچون یک دندان مصنوعی عمل می‌کنند.

خدمات کاشت دندان و پروتز های دندانی ما

شیراز

خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱

تلفن کلینیک

09170013859 - 07136314541

ساعت کاری کلینیک

شنبه تا پنجشنبه - 8:00 - 17:00