• شیراز. خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱
  • drpirmoradidds@gmail.com

لیزر در دندانپزشکی

لیزر دیود در دندانپزشکی

کاربردهای لیزر در دندانپزشکی:

از جمله کاربرد های لیزر در دندانپزشکی برای استفاده در جراحی های بافت نرم است. مانند افزایش طول تاج دندان (بلند کردن دندان)، جراحی نمونه برداری، جراحی مرحله دوم ایمپلنت و غیره. این موارد با کمترین درد و بدون خون ریزی در یک جلسه قابل انجام است.

لیزر دیود (دایود) اثر ضد باکتریایی (باکتری کشی) قابل توجه ای را از خود نشان داده است. از این قابلیت به عنوان آیتم کمکی در جراحی های لثه جهت افزایش بهتر نتیجه درمان به کار گرفته می شود. همچنین در درمان ریشه (عصب کشی) به خصوص در کانال های عفونی برای پاکسازی و ضدعفونی بهتر کانال استفاده می شود. همه این موارد اشاره شده منجر به درمان مطمئن تری خواهد شد.

از دستگاه لیزر دیود در درمان سفید کردن دندان نیز استفاده می شود. استفاده از لیزر دیود باعث افزایش تاثیر مواد بلیچینگ بر روی مینای دندان می شود. همچنین باعث کوتاه شدن مدت زمان درمان می شود، که نتیجه آن حساسیت کمتر دندانی است.

یکی از خصوصیات خوبی که لیزر دیود دارد موثر بودن بر روی رنگ دانه های دهان و دندان است که برای برطرف کردن پیگمنتیشن ها (رنگدانه های سیاه رنگ لثه) به خصوص در افراد دارای رنگ پوست تیره کاربرد دارد.

یکی از موارد بسیار خوب لیزر دیود کمک کردن به از بین بردن حساسیت دندانی، با اثر تسکینی روی مینا و عاج دندان است. امیدوارم در آینده بتوانیم خصوصیات جدیدتری از کاربرد انواع دستگاه لیزر در دندانپزشکی را اشاره کنیم.

جراحی بدون درد و خون ریزی

جهت بلند کردن طول تاج دندان، برداشت لثه بدون درد و خونریزی قابل انجام است.

سفید کردن دندان

باعث اثر بخشی بهتر مواد بلیچینگ بر روی دندان

از بین بردن حساسیت دندانی

مورد استفاده جهت بهبود و تسکین درد و حساسیت دندانی

اثر باکتری کشی

در کانال های عفونی دندان

لیزر در دندانپزشکی، دستگاهی با کمترین آسیب برای درمان های مدرن امروزی

لیزر دیود یا دایود مورد استفاده در کلینیک دکتر پیرمرادی بر روی بافت های نرم دهانی مانند، لثه، عروق و اعصاب موجود در کانال دندانی لب و غیره تاثیر دارد.

شیراز

خیابان وکلا. نبش کوچه سوم. ساختمان ستاوند ۱